Càmera instal·lada sobre rails a la bocana del port
L’Agencia Catalana de Turisme, està realitzant la gravació d’un espot publicitari per a promocionar els destins de turisme esportiu a Catalunya. De moment tan sols són 10 les localitzacions que gaudeixen d’aquesta certificació: Empuriabrava, La Seu d’Urgell, Banyoles, Sort, Lloret de Mar, Val D’Aran, Santa Susanna, Calella, Castelldefels i Blanes. A cada localització li correspon una o més especialitats esportives depenent de les instal·lacions existents.
Qui ho hagués dit fa uns anys, la vela lleugera ha estat l'escollida com a icona per a promocionar el turisme esportiu a Blanes.
Qui ho hagués dit fa uns anys, la vela lleugera ha estat l'escollida com a icona per a promocionar el turisme esportiu a Blanes.
Blanes ha certificat aquesta primavera passada la Q de qualitat com a destí de turisme Esportiu en: esports col·lectius (el camp de futbol) i la vela lleugera, el club Vela Blanes.
És per això que una productora es va desplaçar el passat dimarts 2 de setembre fins a casa nostra per gravar-ne les imatges, un camió amb un equip de vuit persones, una càmera instal·lada sobre rails i una petita càmera autònoma submergible que van muntar en una de les nostres embarcacions, van ser els estris utilitzats.
És per això que una productora es va desplaçar el passat dimarts 2 de setembre fins a casa nostra per gravar-ne les imatges, un camió amb un equip de vuit persones, una càmera instal·lada sobre rails i una petita càmera autònoma submergible que van muntar en una de les nostres embarcacions, van ser els estris utilitzats.
Càmera autònoma submergible instal·lada en un europe (ESP-858)
Així vuit europes van estar a la disposició d’aquells tècnics, tota la tarda d’aquell dimarts. Aneu cap aquí, aneu cap allà, vireu aquí, tornem-hi... Tot això amb la llum d’una tarda de setembre i Sa Palomera de fons, la cosa promet.
El resultat està per veure, a la vista de l’escenari i del material usat hauria de ser espectacular. Ja ho veurem, o potser no.
El resultat està per veure, a la vista de l’escenari i del material usat hauria de ser espectacular. Ja ho veurem, o potser no.
Està clar que els destinataris d’aquest espot no som nosaltres sinó els possibles visitants i per tant aquest vídeo es podrà veure a fires internacionals i a promocions turístiques en d’altres països. Aquest cop els efectes de la globalització estaran a favor nostre, segur que per Internet les podrem pescar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada