dijous, 18 de juny del 2009

ALTA SOCIETAT

De dreta a esquerra, Príncep Kubrat de Bulgaria, Cesca, Carla Royo i jo mateix
Dissabte, a la Cesca i a mí ens va tocar jugar a amfitrions, el motiu va ser la visita del príncep Kubrat de Bulgaria amb la seva senyora Carla Royo, els seus encantadors tres fills i alguns invitats més, Mari Luz i Marta. Van venir a Blanes per la celebració de la regata TROFEO CARLA BULGARIA ROSES BEAUTY, patrocinada per ells mateixos. Tot el dia van anar acompanyats d’un fotògraf de la revista “Hola” aterrat des de Madrid aquell mateix matí.
La veritat es que em vaig concentrar en la meva feina, intentant fer el més agradable possible la seva estància. Poder els que estan acostumats a veure'm els dissabtes a Blanes en pantalons curts i de qualsevol manera, van pensar que se’m havia girat la xaveta. Tocava el que tocava i la veritat és que ho vaig fer de gust. Si la meva avia m’hagués vist estaria absolutament orgullosa del seu net, ella que m’explicava que nosaltres érem descendents directes del Rei Sancho de Navarra i que els seus descendents Sancho de Galdàcano van arribar on ara es troba la població de Galdakao i que abans del 1200 van fundar la casa Torre de Torrezaval i l’església de Sta Maria de Elexalde. (en una de les mènsules d’una volta es troba gravat l’escut d’armes dels Galdàcano i el mateix Sancho hi està enterrat).
Si tot això es veritat i desprès de tantes generacions encara corre alguna gota de sang blava per les meves venes, el dissabte es va regenerar.

2 comentaris:

Carlos Ramos i Solà ha dit...

Caram Oriol, entre la foto saludant al Rei d'Espanya i aquesta d'avui....
T'estas tornant monàrquic

Anònim ha dit...

ACLÁREME SR. GALDÁCANO: ¿MONARQUICO PARLAMENTARIO o REPUBLICANO A LAS ÓRDENES DE UN JEFE DE ESTADO?
"Ha cambiado España, hemos cambiado los españoles y ha cambiado el contexto internacional en todos los órdenes, hasta el punto que es necesario adecuar los discursos políticos para que debatir de política no parezca hablar por boca de ganso, una parodia demencial o una reducción al absurdo".